2009-04-12

Målning av köket

Ja, då var det dags för nästa rum. Men först bara ett klargörande, nu kan alla kommentera inläggen och inte bara vissa speciellt utvalda ;-) Trodde jag hade ställt in så att alla kunde kommentera men ack vad jag hade fel. Hur som helst, innan de nya köksluckorna ska upp så tänkte vi måla om lite mellan luckorna. Först lite "finlir" eller nått med en spackelspade. Spana in mina helt moderiktiga målarbyxor :-P

Bara en jämförelse mellan det gamla "vita" köket (till höger) och den aningen vitare nya vita färgen (till vänster), glasklart eller hur... :-) Men som ni ser, något behövdes definitivt göras åt köket.


Efter lite funderingar så bestämde vi för att måla allt i köket och inte bara mellan de nya luckorna. Nedan vårt nya vita kök!


Sist men inte minst vårt tillfälliga "hallkök" :-)


The story continues....

2 kommentarer:

  1. Det där känner jag igen, när man tror att man har ett vitt kök, och så är det mörkvitt. Vårt kök blev väldigt tydligt mörkvitt, när vi fick nya vitvaror. Vi fick inte måla om köket för vår hyresvärd.Inte ens när jag ville betala färgen själv. Det behöver inte dra med sig mer jobb, om man har hög toleransnivå. /Tina

    SvaraRadera
  2. Vårt är snarare gult... :S Eller var, för nu börjar det se riktigt fint ut. =)

    SvaraRadera